niedziela, 27 stycznia 2013

Opolska blogosfera

Ten post nie będzie kulinarny :) No prawie nie będzie...
W życiu nie należy być przecież monotematycznym ;) skoro tyle dobrego się dzieje. Tworzy. Rodzi.
Nie w ciężkich bólach, a we wspaniałej atmosferze! WOW

Pierwsze primo! powstało między innymi dzięki super twórczym ludziom, którzy dali mi mega kopa energetycznego podczas Wigilii Opolskiej Blogosfery. Na tym spotkaniu Gościem specjalnym była Kinga Paruzel, która częstowała nas swoim świątecznym piernikiem i dzieliła się z nami swoją pasją blogowania :)

Każdy z uczestników spotkania spisał na kartce swoje postanowienia i wrzucił je do specjalnego słoika, który przechowuje i strzeże jak skarbu Aurora Czekoladowa. Moim postanowieniem było założenie bloga i konsekwentne dzielenie się swoją pasją :)
Powstał też wtedy wspólny wpis* zgodnie z założeniem spotkania - zasiądźmy razem przy wspólnej klawiaturze :)
Pierwotnie w zamyśle był to fotoblog, bo jestem zapaloną 'fotografką', ale jak już wspomniałam w poście premierowym - w swojej codzienności odkryłam inspiracje, które stworzyły Pierwsze primo! 
I ten pomysł jak się okazało połączył moją miłość do fotografowania z miłością do gotowania.

I jest! Ta daaam!
:)

Z dzisiejszego spotkania też wyszłam z doładowanym akumulatorem. Ten rok zapowiada się tak obiecująco!!!
A przy okazji chciałam przedstawić Wam niektórych z tych ludzi, którzy pojawili się dzisiaj. Tych którzy biorą udział w konkursie na Bloga Roku. To bardzo twórczy i utalentowani ludzie - troszczący się o swoich czytelników. Każdy na swój sposób, w swojej kategorii.
Hania Rubi
Krzysiek Humeniuk
Bistromama
Aurora Czekoladowa

Zajrzyjcie, poczytajcie - i... głosujcie :) Na pewno bardzo im to pomoże. A dochód pozyskany z wysłanych esemesów zostanie przekazany na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych.
Czekoladowo-miętowa babeczka Aurory.
* wspólny post wigilijny możesz przeczytać np. u Delimammy 
lub u Hani :)

4 komentarze:

  1. ah jak miło powspominać:) jak patrzę na te zdjęcia! było super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) TAK! I myślę, że jeszcze nie raz wymyślimy coś żeby to powtórzyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki kochana za wsparcie :D :*

    OdpowiedzUsuń

dzięki!